شرکت ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash به هیچ وجه اغراق نکرده است «استانداری حرفه ای برای تولید موثر ترین محصولات وب» برای اطمینان از صحت این شعار کافی است از برخی از سایت هایی که توسط Flash تولید شده اند، دیدن کنید Flash این قابلیت را ارزانی شما می کند که با استفاده از تصاویر گرافیکی، انیمشین، صوت و تعامل، بتو
قیمت فایل فقط 11,500 تومان
شرکت
ماکرومدیا (تولید کننده Flash) درارائه شعار زیر در مورد نرم افزار Flash
به هیچ وجه اغراق نکرده است: «استانداری حرفه ای برای تولید موثر ترین
محصولات وب». برای اطمینان از صحت این شعار کافی است از برخی از سایت هایی
که توسط Flash تولید شده اند، دیدن کنید. Flash این قابلیت را ارزانی شما
می کند که با استفاده از تصاویر گرافیکی، انیمشین، صوت و تعامل، بتوانید
مخاطب سایتهای خود را تحریک کرده، سرگرم نموده و حتی در صورت لزوم او را
آموزش دهید.
آمار دقیق شرکت ماکرومدیا نشان می دهد که بیش از صدها
میلیون نفر از کاربران وب در سراسر جهان، نرم افزار رایگان Flash Player را
(که برای مشاهده متحرک مورد نیاز می باشد). در کامپیوترهای خود نصب کرده
اند. همین موضوع بیانگر مخاطبین بسیار زیاد این نرم افزار و میزان موفقیت
شگفت آور آن می باشد. نرم افزار Flash یکی از معروفترین محصولات شرکت نرم
افزاری ماکرومدیا می باشد که مهمترین کارکرد آن تولید نمایش های متحرک قابل
ارائه در وب می باشد.
با کمک امکانات موجود در این نرم افزار می توانید
از ساده ترین نمایش ها گرفته تا پیش رفته ترین و جذاب ترین آن ها را با
حداقل زحمت تولید کنید. از یک دیدگاه، کاربران Flash را به دو دسته کاربران
هنرمند و کاربران برنامه نویس تقسیم می کنند. هر چند در طول مطالعه ی
این کتاب خواهید دید که این نوع دسته بندی از جهاتی خدشه پذیر می باشد، اما
به هر حال بر طبق آن، کاربرانی را که فقط از امکانات داخلی Flash برای
تولید نمایش های خود استفاده کرده و بیشتر ماهیت طراح دارند تا برنامه
نویس، کاربران هنرمند می نامند.
اما کاربرانی که علاوه بر امکانات معمول
Flash، در به کار گیری زبان برنامه نویسی Action Script ( زبان برنامه
نویسی داخل Flash) نیز تبحر داشته و از آن در جهت نیل به اهداف خود در
Flash بهره می گیرند، کاربران برنامه نویس نامیده می شوند. در کتاب حاضر
ضمن اینکه کلیه ابزارها و امکانات داخلی Flash را خواهید آموخت، با زبان
برنامه نویسی Action Script و نحوه استفاده از آن در جهت نیل به اهداف خود
نیز آشنا خواهید شد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه 1
فصل اول : ایجادعناصر گرافیکی اولیه موردنیازجهت تولید انیمیشن 3
فصل دوم : اعمال تکنیکهای پیشرفته ترسیم درFlash 28
فصل سوم : استفاده ازکتابخانه برای تولید اجزای موردنظر 41
فصل چهارم : متحرک سازی درFlash 79
فصل پنجم : طراحی صفحات وب با Frontpage2000 153
فصل ششم : تقسیم صفحه به قاب های مجزا 182
فصل هفتم : استفاده ازگرافیک 191
فصل هشتم : متحرک سازی یک صفحه وب 205
فصل نهم : انتشارونگهدا ری ازوب 214
فصل دهم : وب تان رابه روزنگه دارید 222
منابع ومأخذ
قیمت فایل فقط 11,500 تومان
آنتن از یک سیم مستقیم تشکیل شده است که اگر در فرستنده به کار رود، امواج فرستنده را به امواج الکترومغناطیستبدیل نموده و پخش می نماید و اگر در گیرنده به کار رود، امواج الکترومغناطیسیموجود در فضا را دریافت نموده و تبدیل به امواج الکتریکی نموده و جهت آشکار شدن، به مدار گیرنده می دهد
قیمت فایل فقط 11,900 تومان
آنتن از یک سیم مستقیم تشکیل شده است که اگر در فرستنده به کار رود، امواج فرستنده را به امواج الکترومغناطیستبدیل نموده و پخش می نماید و اگر در گیرنده به کار رود، امواج الکترومغناطیسیموجود در فضا را دریافت نموده و تبدیل به امواج الکتریکی نموده و جهت آشکار شدن، به مدار گیرنده می دهد .
معمولا در گیرندهها هر آنتن به ازاء یک فرکانسمشخصی، به تشدید درآمده و به ازاء آن فرکانس، ولتاژماکزیمم مشخصی تولید می نماید. هرگاه طول آنتن متناسب با طول موجدریافتی باشد، موج کاملا در آنتن قرار می گیرد و اصطلاحا می گویند آنتن رزنانس شده و یا به تشدید در آمده است یعنی آنتن با موج رسیده هماهنگ شده است و در این حالت ولتاژیکه به آنتن رسیده، حداکثر است .
البته نیازی نیست که طول آنتن حتماً با طول موج رسیده کاملا برابر باشد، زیرا جهت رفع این مشکل سیم پیچیرا به همراه یک یا دو خازنمتغیر به آنتن اضافه می کنند تا حالت تشدید را در آنتن بوجود آورند.
فهرست مطالب
1- آنتن
1-1- نقشه ها و پارامترهای انتن
1-2- آرایه های آنتن
شکل 1- چند نوع مختلف از انواع آنتنهای معمول
شکل 2- نقشه تشعشعی یک آرایه خطی سه عنصره
2- آنتنهای میکرواستریپ
2-1- اساس کار آنتنهای میکرواستریپ
2-2- مدلکویتی
2-2-1- ارایش میدان TM
2-3- طراحی آنتن های میکرواستریپ
شکل3- انواع شکلهای هندسی معمول در آنتنهای میکرواسترپپ الف- مربع ب-مستطیل پ-دوقطبی ت-دایره ث-بیضی ج-مثلث چ-قطاع ح-حلقه خ-قطاع حلقه
شکل3- توزیع بار و چگالی جریان در پچ میکرواستریپ
شکل5- مختصات یک پچ میکرواستریپ مستطیلی
شکل 6-فرض می شود که کل پیرامون پچ را محیطی با ثابت دی الکتریک effεتشکیل داده باشد
شکل 7-منحنی ثابت دی الکتریک موثر برحسب فرکانس برای چند زیرلایه معمول
شکل8- آنتن میکرواستریپ با تغذیه فرورفته مقاومت ورودی نرمالیزه
شکل9- کارآیی و پهنای باند آنتنهای میکرواستریپ در ارتفاع های مختلف زیرلایه-εبیانگر ضریب دی الکتریک،BWپهنای باند،ecdsw کارآیی می باشند.
شکل10-نمودارهای پیشبینی شده و اندازه گیری شده نقشه تشعشعی آنتن میکرواستریپ
3- استفاده از تکنیک میکرومچنینگ جهت بهبود کارآیی آنتنهای میکرواستریپ
شکل11- بهبود کارآیی یک آنتن میکرواستریپ با تکنیک میکرومچنینگ در مقایسه با یک آنتن با زیرلایه سابق
4- آنتن های آرایه ای طرح پذیر
4-1- مفهوم طرح پذیری
4-1-1- عملکردطرح پذیری درفرکانس
4-1-2- عملکردطرح پذیری درپترنتشعشعی
4-2- آنتنهای طرح پذیربرپایهRF MEMS
5- نتیجه گیری
منابع
قیمت فایل فقط 11,900 تومان
برچسب ها : آنتن ها , آنتن ها , آنتن , میکرواستریپ
از سال 1877م که نخستین آنتن ساده توسط هرتز ساخته شد نظریه طراحی آنتن ها به سرعت پیشرفت کرده است و این پیشرفت ادامه دارد، با توجه به اینکه آنتن ها جزئی از یک سیستم مخابراتی الکترونیکی هستند، بایستی تکنولوژیست ها و مهندسین برق الکترونیک در این زمینه دانش کافی داشته باشند امید است در این مقال اندک که در زیر به اجمال عنوان فصول آن را خواهیم آورد، قدمی
قیمت فایل فقط 15,800 تومان
از سال 1877م که نخستین آنتن ساده توسط هرتز ساخته شد. نظریه طراحی آنتن ها به سرعت پیشرفت کرده است و این پیشرفت ادامه دارد، با توجه به اینکه آنتن ها جزئی از یک سیستم مخابراتی الکترونیکی هستند، بایستی تکنولوژیست ها و مهندسین برق الکترونیک در این زمینه دانش کافی داشته باشند. امید است در این مقال اندک که در زیر به اجمال عنوان فصول آن را خواهیم آورد، قدمی هر چند کوچک در این راه برداشته باشیم .
در این پایان نامه، در ابتدا و در فصل اول به معرفی مقدم های درباره ی آنتن ها و معرفی آنها میپردازیم. در فصل بعدی به انواع آنتنها را معرفی مینمائیم. در این فصل تمرکز اصلی بر روی آنتنهای آرایه ای میباشد. برای این منظور ساختار این آنتنها را مورد بررسی قرار داده و ویژگیها و کاربردهای این نوع از آنتنهای را مورد بررسی قرار میدهیم.
در فصل سوم، پارامترهای مهم در طراحی آنتن های آرایه ای را مورد بررسی قرار میدهیم. برای این منظور به توضیح کامل و جامع این پارامترها میپردازیم.
در فصل چهارم شبیه سازی آنتن های آرایه ای را در نرم افزار HFSS مورد بررسی قرار میدهیم. در این فصل روند کامل این شبیه سازی را ارائه داده و نتایج را مورد بررسی قرار میدهیم.
در فصل پنجم نیز از بحث حاضر نتیجه گیری میکنیم. در این فصل سعی میکنیم که نتایج مطلوب این آنتن ها را ارائه دهیم.
فهرست مطالب
فصل اول.. 8
مقدمه-معرفی آنتن ها8
روش انجام تحقیق :9
مبانی آنتن:10
فصل دوم. 21
معرفی آنتن های آرایه ای.. 21
فرکانسهای مخابراتی.. 22
باندهای فرکانسی.. 22
آنتن های آرایه فازی:25
اصول آرایه فازی:26
ترکیبات آرایه فازی:27
محاسبه ی خروجی آرایه چهار نقطه ای:28
هدایت بیم:28
مقایسه ی تغذیه گرهای موازی و متوالی:29
انواع phase shifter :30
پارامترهای آنتن آرایه فازی:35
نمودار پرتو افکنی آنتن ها:35
دستگاه مختصات نمایش نمودار پرتو افکنی:35
نمودار پرتو افکنی سه بعدی و دو بعدی :36
نمودار پرتو افکنی درفضای آزاد و در مجاورت زمین :39
نمودار پرتو افکنی آنتن فرستنده و گیرنده:39
جهت دهندگی آنتن ها:40
پهنای شعاع و پهنای شعاع نیم توان:41
شعاع های فرعی آنتن ها:42
مقاومت پرتو افکنی آنتن:43
امپدانس ورودی آنتن :43
سطح موثر یا سطح گیرنده آنتن ها:44
طول موثر آنتن:45
پهنای نوار فرکانس آنتن ها:46
پلاریزاسیون آنتن ها:47
پلاریزاسیون خطی:47
پلاریزاسیون دایره ای :48
پلاریزاسیون بیضوی:49
آرایههای آنتن:49
ضریب آرایه برای آرایه های خطی:49
آرایه های خطی با فاصله گذاری یکسان و تحریک یکنواخت:51
عبارت ضریب آرایه:51
پویش تابه اصلی و پهنای تابه:54
آرایه سر آتش عادی:57
آرایه سر آتش هانسن – وودیارد. 58
انواع آرایه ها:59
آرایه های خطی:60
آرایه های مسطح:60
ویژگیهای آرایه فازی:62
تکنولوژی شیفت دهنده فاز:63
تکنولوژی شیفت دهنده ی فاز دیالکتریک ولتاژ:64
فصل چهارم. 65
شبیه سازی آنتن آرایه ی در نرم افزار HFSS. 65
روند طراحی در نرم افزار HFSS:66
نتایج شبیه سازی:72
فصل پنجم.. 76
نتیجه گیری.. 76
مراجع:79
قیمت فایل فقط 15,800 تومان
برچسب ها : طراحی و شبیه سازی آنتن های آرایه ای , طراحی , شبیه سازی , آنتن های آرایه ای
در این تحقیق ما به بررسی جنبه های مختلف Web Data Mining میپردازیم
قیمت فایل فقط 14,500 تومان
در عصر حاضر Web Mining محیط اینترنت جهانی را تبدیل به محیطی کاربردی تر کرده است.که کاربران میتوانند سریعتر و راحتتر اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند که شامل :کشف و تحلیل داده ، مستندات وmulti media از محیط اینترنت جهانی میباشد ,Web Mining از جزئیات سند ومحتویات سند و ساختار Hyper Link برای کمک به کاربر جهت مشاهده اطلاعات مورد نیازش استفاده میکند.
وب و موتورهای جستجو خودشان شامل اطلاعات ارتباطی درباره ی مستندات هستند و Web Mining این ارتباطات را کشف میکند و به سه بخش تقسیم بندی مینماید.
- در اولین بخش Web Content Mining، موتورهای جستجو محتویات را با کلمات کلیدی تعریف میکنندومی شناسند.پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا و پیدا کردن یک ارتباط بین محتوای صفحه ی وب و محتوای سوال کاربر، Content Mining گفته میشود.
- Hyper Linksاطلاعاتی را درباره ی سایر مستندات روی وب که در سند دیگری مهم هستند تهیه میکند.این لینکها عمقی را به سند اضافه میکنند و حالت چند بعدی که از خصوصیات وب است ایجاد میکنند. کاوش این ساختار لینک دومین بخش یعنی Web Structure Mining است.
- در نهایت ارتباطی با سایر مستندات روی وب که بوسیله ی جستجوی قبلی شناخته شده اند، وجود دارد. این ارتباط در صفحه های جستجو (log) و دستیابی ذخیره میشود. کاوش این Log ها سومین بخش یعنی Web Usage Mining را تشکیل میدهد.
درک کاربر اغلب یک بخش مهم از Web Mining است. تحلیل جستجوهای قبلی کاربر ،شکلی که کاربر ترجیح میدهد اطلاعات پیدا شده را ببیندو سرعت در پاسخ ممکن است در پاسخ دادن به پرس و جوی کاربر موثر باشد.
Web Mining در ماهیت نظم خاصی دارد.پل زدن بین فیلدهایی مثل اطلاعات بازگشتی ،پردازش زبانهای طبیعی، استخراج اطلاعات ،Machine Learning، پایگاه داده ،داده کاوی ،ذخیره ی داده ، طراحی رابط کاربر و Visual کردن .
تکنیکهای Web Mining کاربردهای عملی در M-commerce ،E-commerce ، E-Government ،E-learning ، آموزش از راه دور ، آموزش سازمانی،تشکیلات مجازی ، مدیریت دانش و کتابخانه ی دیجیتال دارد.
در این تحقیق ما به بررسی جنبه های مختلف Web Data Mining میپردازیم.
فهرست مطالب
فصل اول : داده کاوی و وب.. 3
مقدمه4
طبقه بندی Web mining. 5
داده کاوی و visualization در اینترنت.. 7
کاوش الگو. 8
وب کاوی در E-Commerce. 9
فصل دوم : پردازشها و تکنیکهایweb data mining. 11
مقدمه11
مراحل Data mining. 16
مراحل جستجو. 17
پردازش روی نتایج. 18
جنبههای واسط کاربر. 19
خروجیهای data mining web:21
پیاده سازیهای data mining web:23
فصل سوم : کاوش پایگاه داده های وب.. 29
مقدمه30
جستجو در پایگاه دادةها در وب.. 30
داده کاوی شیئی – رابطهای. 31
اشتراک داده در مقابل داده کاوی در وب.. 31
کاوش پایگاههای دادة نیمه ساختیافته32
کاوش و سپس ادغام33
Web mining و Meta data. 34
کاوش متادیتا35
انبار و کاوش.. 35
متادیتا برای کاوش چند رسانهای. 36
متا دیتا برای web mining. 36
کاوش پایگاه دادههای توزیع شده، ناهمگن ، وراثتی و متحد در وب.. 37
ماژولهایی از DP برای داده کاوی. 37
داده کاوی روی پایگاه داده توزیع شده38
کاوش و سپس اجتماع. 38
کاوش interoperating و مخزن. 39
همکاری میان عاملهای کاوش.. 39
واسط برای مجتمع سازی. 40
معماریها وweb data mining. 41
ماژولهای داده کاوی مثل اشیاء41
فصل چهارم : بازیابی اطلاعات و داده کاوی در وب.. 44
مقدمه45
موتورهای جستجوگر. 46
ماژولهای موتورهای جستجو. 46
web data mining برای موتورهای جستجو. 47
پویش داده های چند گانه وب.. 48
کاوش متن. 49
کاوش مستقیم روی دادههای غیرساخت یافته50
کاوش تصویر. 51
کاوش ویدئو. 52
کاوشAudio :53
کاوش مستقیم داده با فرمت صدا53
کاوش نوع داده ی چند رسانه ای. 54
سیستم سوال/جواب و داده کاوی وب.. 54
زبانهایMark up و داده کاوی وب.. 55
خلاصه56
فصل پنجم : مدیریت اطلاعات و داده کاوی وب.. 57
مقدمه58
همکاری بین عاملهای کاوش.. 58
مدیریت دانشها و داده کاوی وب.. 59
مدیریت دانش و داده کاوی وب.. 60
محاسبات بیسیم و داده کاوی وب.. 61
کیفیت سرویس و داده کاوی وب.. 62
اجتماع سرویسهای وب و داده کاوی. 63
فصل ششم : کاوش الگوهای کاربردی و ساختار روی وب.. 64
مقدمه65
تحلیل الگوهای کاربردی و روندهای پیشبینی. 65
خروجیها و تکنیکهای web usage mining:66
web mining برای e-commerce. 75
کاوش ساختار روی وب.. 76
بازبینی web structure mining. 76
جمع بندی و نتیجه گیری. 77
گرافیک سه بعدی چیست ؟79
کارت گرافیک سه بعدی. 80
کارت گرافیک سه بعدی. 83
نتیجه گیری. 90
مراجع 91
قیمت فایل فقط 14,500 تومان
برچسب ها : داده کاوی , Web Data Mining , داده کاوی
پایان نامه کارشناسی نرم افزار کامپیوتر
قیمت فایل فقط 16,900 تومان
قیمت فایل فقط 16,900 تومان