پروژه ناب

دانلود پروژه های دانشجویی ناب

پروژه ناب

دانلود پروژه های دانشجویی ناب

آموزش اسکی همراه با تصاویر

آموزش اسکی همراه با تصاویر

آموزش اسکی همراه با تصاویر دسته: تربیت بدنی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 904 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 16

این تحقیق با فرمت ورد ، قابل ویرایش ، که در 16 صفحه تهیه شده استبا فرارسیدن فصل سرما و بارش برف که در اکثر نقاط کشور پهناور ما ایران در اواخر پاییز رخ میدهد فصل ورزش اسکی هم شروع میشود که در این زمان علاقه مندان زیادی میتوانند با این دنیای سفید رنگ آشنایی بیشتری پیدا کنند

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

آموزش اسکی همراه با تصاویر

بخش اول _ آموزشهای مقدماتی:

با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف که در اکثر نقاط کشور پهناور ما ایران در اواخر پاییز رخ میدهد فصل ورزش اسکی هم شروع میشود که در این زمان علاقه مندان زیادی میتوانند با این دنیای سفید رنگ آشنایی بیشتری پیدا کنند.

آشنایی های اولیه :در دامنه پیست نقطه صاف و خلوتی را بیابید و اسکیهای خود را بپوشید . راست بایستید واسکیها را بطور طبیعی از یکدیگر باز نگه دارید و باتومهای خود را در برف فرو کنید .

طرز بدست گرفتن باتومها :دستها را از زیر داخل تسمه با توم کنید . دستها را پایین بیاورید بطوریکه در مقابل دسته باتوم قرار گیرد و سپس دسته باتوم را با انتهای تسمه محکم در دست بگیرید .

صعود با اسکی :قبل از آنکه برای بالا رفتن از پیست از بالابرهای مکانیکی استفاده کنید روش بالا رفتن ازشیب را یاد بگیرید .برای بالا رفتن دو شیوه وجود دارد: الف: صعود پله ای   ب: صعود جناقی

الف : صعود پله ای :در این روش اسکیهای خود را موازی با هم و عمود به خط شیب قرار دهید و از پهلوبصورت پله ای بالا روید .

ب: صعود جناقی :سر اسکیها را از هم دور کنید بنحوی که اسکیها به شکل جناق درآیند . سپس در حالیکه ازباتومها کمک میگیرید یک پا را بلند کنید و آنرا کمی بالا تر فرود آورید .سپس به همین ترتیب پای دیگر را بالا بیاورید . صعود جناقی بیشتر در شیبهای تند تا اندازهای خسته کننده است . اگر از این کار خسته شدید میتوانید از روش صعود پله ای استفاده کنید .  

طرز بلند شدن :در صورت زمین خوردن به این ترتیب عمل کنید : هر دو اسکی را به موازات یکدیگر و به طور افقی در سراشیبی کوه قرار دهید . سپس باتومها را جفت کنید و با یک دست بالا و با دست دیگر پایین آنها را محکم بگیرید و در برف فرو کنید . به این ترتیب میتوانید براحتی و با حفظ تعادل خود را از زمین بلند شوید .

عقب گرد :گاهی اوقات ممکن است در حین تمرین ، یا بالا رفتن از شیب به نقطه ای برسید یا دروضعیتی گرفتار شوید که پیشروی را ناممکن سازد . در اینگونه مواقع با یاد گرفتن عقبگرد به آسانی میتوانید در جای خود ١٨٠ درجه بچرخید و از راهی که آمده اید باز گردید .

١- در هنگام عقب گرد اسکیها ی شما باید کاملا بر خط شیب عمود باشند . در حالیکه راست ایستاده اید بدن و صورت خود را کمی رو به دره متمایل کنید تا به آسانی بتوانید باتوم دره را در انتهای اسکی دره و باتوم کوه را در نزدیکی سر اسکی کوه قرار دهید . این حالت برای حرکات بعدی شما ضروریست .

٢- سپس آهسته اسکی سمت دره خود را از جلو بالا بیاورید تا انتهای آن در کنار پای دیگر شما در برف فرو رود .

٣- سپس انتهای آن را محور قرار دهید و از خارج به جهت مخالف بچرخید .

۴- بعد آنرا اهسته روی برف فرود آورید و پس از برقراری تعادل بلافاصله وزن خود را روی آن منتقل کنید .

۵- سپس به آسانی میوانید پای دوم خود را بچرخانید و به موازات اسکی اولی قرار دهید .

سایز:904 KB 

تعداد صفحه:16 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : آموزش اسکی همراه با تصاویر , دانلود آموزش اسکی همراه با تصاویر , آموزش اسکی همراه با تصاویر , آموزش اسکی , اسکی , صعود پله ای , صعود جناقی , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.